2010/08/20

10.000 alajaina !!!

Oporretan nabil egun hauetan, eta, zertaz idatzi apuntatzen ari banaiz ere, ez dut ez astirik eta (bereziki) ez gogorik txolarte bat hartu eta idazki bat egiteko. Ondo merezitako oporren alferrean ere ondo bizi baita bat, zer arraio. Hemendik oso egun gutxira hasiko naiz, ostera, zeozer berria idazten.

Hala ere, bistadizo azkar bat eman diot blogari eta, zer ikusiko eta.. 10.000 bisitaren muga gainditu duela, alajaina!!! Ez nuen inondik ere espero, duela urte eta erdi nire gogoetak eta handik eta hemendik bildutakoak hemen idaztea pentsatu nuenean, horrelako oihartzuna izan zakeenik blog honek: 18-20 bisita inguru egunean batez beste.

Beraz, ez dut askoz gehiago esateko, hauxe ez bada: eskerrik asko zuri irakurle, baita zuri ere, zuri ere bai, eta zuri ere bai... eta horrela 18-20 horiei 10.000 aldiz... eskerrik asko. (Hamar) mila esker.

PD: egunak pasa badira ere, ez dut aipatu gabe utzi nahi Joxan Jauregik Donostiarraren webgunean B traineruari buruz esandako hau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario