2010/12/29

Donostiarraren 2011 egutegia

Donostiarra taldeak, Radio San Sebastian irratiarekin eta Urkatx arrandegiekin lankidetzan, 2011 urteko egutegia kaleratu berri du.
Iazko estropadetako hainbat argazki ageri dira (A eta B traineruenak), irudi ikusgarri eta dotoreak denak ere, arraunzale donostiarron etxeko edo laneko edozein txoko apaintzeko modukoak. Uste dut detalle polita dela gure taldearen irudiak nonahi agertzea Donostiako etxe eta lantokietan. Eta, gainera, parrandazaleak bazarete, oso egutegi praktikoa irudituko zaizue, Donostiako auzo guztietako festen datak zehaztuta ageri baitira.
Nik txiripaz izan dut egutegi honen berri, eta eskerrik asko abisatu didan adiskideari. Radio San Sebastian irratiko egoitza nagusian (Portuetxe pasealekua, 51) edo Urkatx arrandegietan (Madril hiribidea, 9; Secundino Esnaola, 20; Easo, 63; eta Egia, 6) duzue eskura egutegi hau, musu truk.

Joan, eskatu eta hartu besterik ez duzue egin behar. Nik behintzat hartua dut neronena. Korri zuek, agortu baino lehen!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario